Støtt våre sponsorer, de støtter oss

Sparebank1 SR-Bank har vært vår hovedsponsor i en år rekke. Vi anbefaler alle våre medlemmer å ta kontakt med en kunderådgiver for et uforpliktende tilbud på deres bank- og forsikringstjenester.

MSK får kr 1000 for hver ny kunde banken får gjennom klubben.

Mandal Kommune og Mandalshallen er viktige for klubben. Vi disponerer hallen til trening, svømmestevner og til svømmeopplæring. Svømmeklubben og svømmehallen samarbeider godt med tanke på å lære byens befolkning å svømme.

Svømmeklubben anbefaler alle å prøve svømming som treningsform.

De selger vår klubbkolleksjon og de tilbyr alle medlemmer 15% på alle ordinære varer (utenom El-sykkel og pulsklokker). Og 20% på produkter fra Hummel. Opplys at du er medlem i Mandal Svømmeklubb

Digiserv sponser oss med diverse IT-tjenester, og denne nettsiden er en av dem.
Ta kontakt med Digiserv hvis du eller din bedrift skulle trenge noen IT- eller mobil-relaterte produkter eller tjenester.